Contact Info
Het komt natuurlijk voor dat je vragen hebt over je bestelling of over ons assortiment.
Adres
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Telefoonnummer
xxxxxxxxxxxxxxxx
info@decall.nl
Werkdagen/Uren
Ma- Vr / 09:00 - 17:00
Contactformulier
Veel gestelde vragen
Waarom is mijn order nog niet binnen?
Tijn Bakker2022-04-28T14:07:48+02:00Het komt natuurlijk wel eens voor dat de daadwerkelijk levering afwijkt van de vooraf gecommuniceerde leverdatum. Dit kan te maken hebben met verschil in voorraden, vertraging tijdens het vervoer of door vertraging van een van onze partners. Bekijk vooral eerst even de Track & Trace informatie om te kijken waar je order zich bevindt. Nog steeds vragen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.
Hoe annuleer ik mijn order
Tijn Bakker2022-04-28T14:10:15+02:00Als je een (foutieve) order wilt annuleren dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met een van onze medewerkers. Niet alle producten kunnen namelijk worden geretourneerd als de order al wordt geproduceerd of is klaargezet. Meer informatie hierover is te vinden in onze algemene voorwaarden.
Kan ik mijn order aanpassen?
Tijn Bakker2022-04-28T14:10:53+02:00Als je een order wilt aanpassen dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met een van onze medewerkers. Niet alle producten kunnen namelijk worden aangepast als de order al wordt geproduceerd of is klaargezet. Meer informatie hierover is te vinden in onze algemene voorwaarden.
Hoe kan ik mijn order volgen?
Tijn Bakker2022-04-28T14:14:41+02:00Je kan je order volgen met de Track & Trace code die je ontvangt zodra je order gereed is. Als je deze nog niet ontvangen hebt, maar wel vragen hebt over de status kan je contact op nemen via de mail of telefonisch. Wij reageren per email doorgaans binnen 24 uur.